Är det frallans fel?

"Nu ska vi nog ta och bena i den här situationen..." (som Reuter säger till Skoog i Yrrol)

Jag blir så trött på allt hälsotrams. Nu har de till och med slutat med franskbrödfrallor på Komvux! Sist jag städade på Sita var dem också borta vid frukosten. Allt är ersatt av fröfyllda grovbröd.
Man tar bort onyttiga alternativ för att få ett hälsosammare Sverige (okej, lite överdrivet men ändå) Det är nästan som att man tror att om det ligger onyttigheter i fralle-korgen så kan inte folk stå emot...som om det var bullens fel!

Nej, jag blir trött, irriterad, frustrerad, lamslagen, självmordsbenägen...

Detta utbrott bottnar förmodligen i ett omänsligt sug efter fralla med ost. Har haft det hela dagen. Förutom just då jag stod lutad över toastolen. Då var jag inte ens sugen på räkor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0