Fattiglapp

Detta är en sådan månad där det kommit oförutsedda utgifter.
Vart tredje månad kommer elräkningarna (vilket är nu) och dessutom har jag varit tvungen att köpa nya linser. Katten började löpa och behövde p-piller och massa andra "småsaker" som tillsammans har blivit mycket. Nu ska jag vara duktig resten av månaden och hushålla med mina pengar. Det tycker jag faktiskt är roligt.

Nu ska jag räkna matte. Börjar på hemmaplan och går det åt skogen så får jag bege mig till biblioteket där jag inte kan bli störd.

image233

...och fler därtill...

Kommentarer
Postat av: Nosse

Ingen spinning, fick just veta att den börjar 16.30 och tanken slog mig "hur i helskotta ska jag hinna de?" Så vi ska styrketräna i morgon!

2008-03-03 @ 15:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0