Onsdag

Vilket underbart väder det var att vakna till idag! Man får lust att promenera! Man skulle haft en hund att gå med. Jag skulle vilja ha en hund, så småningom. En pigg rackare som inte är för liten och inte för stor.
Tänk, sen jag skaffade katt har jag blivit mer förtjust i hundar (dock inte mer än vad jag är i katter). Jag önskar ofta att jag kunde gå ut med Agnes och att jag kunde lära henne att sitta och ligga. Tro inte att jag inte har försökt, men katter verkar inte ha det där i blodet precis...

Nu ska jag plugga glosor och äta frukost (bulle med makrill) sedan ska jag ut och gå OM inte Mimmi hör av sig och vill att jag ska följa med henne på fotouppdrag, för då är det det som gäller istället!:) Bara jag får ut i vädret så är jag gla'...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0