Ovanför molnen är det i alla fall alltid sol

Dagens sista lektion har gått av stapeln. Nu är det lite småstädning som står på schemat, eller i alla fall upprymning. 17.30 kommer Sofie hit. Jag ska laga lite grönsaks cous cous till oss och sen blir det väl tjejprat i vanlig ordning.

Imorgon är det fredag. Har för en gångs skull ingen aning om vad jag ska göra på kvällen, men det brukar alltid dyka upp något kul. På eftermiddagen är det däremot troligt att jag åker på en liten shoppingtur till Väla. Behöver inget speciellt, men det är alltid trevligt att prova och sukta. En cheeseburgare på Mc Donalds om inte annat.
Sparar det lilla kapital jag har till April då jag ska slå på stort när det kommer till att spendera. En heldag i Köpenhamn får det bli minsann.

Ibland är det störigt att man inte kan skriva vad man vill i bloggen.

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Jag vill med till Köpenhamn!!!!

2008-03-13 @ 18:03:17
URL: http://nosis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0