Vår

Tänk, jag vaknar helt av mig själv innan veckarklockan. Gillar verkligen att det är ljust ute.
Sitter nu och lyssnar på Slagsmålsklubben = bra start på dagen!

Drömde dock en mardröm inatt. Fick 46 av 109 på engelskaprovet. Inte så värst jättegodkänt...

Nu ska jag huppa in i dutcha!

image247
Midsommar för 2,5 år sedan.
Denna sommaren hände det mycket!
Bland annat kom J ner från Stockholm och jag var överlycklig blandat med förkrossad.
Sofie hade sin Jimmy och Sara fick sin Martin på självaste midsommarafton! (Eller hur var det?)
Jag har för mig att det var en vansinnigt rolig sommar.
Och just det...Rosanna var tillsammans med J. Så det kan gå:-S

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Om du inte går i skolan, vill du äta lunsch med mig då? Stina ska klippa klorna 13.10 så jag är ändå i ängelholm. Kramiz (usch)

2008-03-13 @ 10:50:18
URL: http://nosis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0