Då var det bestämt

Fest hos mig på lördag. Det var längesen!

image353
Hittade en gammal bild från 6:e maj 2006 då jag hade en av mina lägenhetsfester, två år sedan! Tror att det var första gången jag träffade Jocke och Victor. Herregud vilka pojkspolingar jag tyckte att dem var då!:-D Söta sådana dock, men inget man ville "sätta tänderna i" precis...så det kan bli:-P Jockes hår är oslagbart, Seth Cohen!
Vad skumt. Rätt vad det är så sitter man och tittar på bilder som man tagit nyligen och tänker "tänk att det var två år sedan!"
Två petflaskor på bordet. Då är det klass på skiten:-)

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Har du pratat med Karolina? Vill hon? Puss

2008-05-15 @ 08:42:04
URL: http://nosis.blogg.se
Postat av: Sara [H E M M A F R U N]

vilken härlig tavla på väggen!
synd att du skulle ha fest, tänkte fråga om du hade lust att komma hem till oss på lördag och dricka ur petflaskor. Får bli en annan gång

2008-05-15 @ 09:31:57
URL: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0