Den gamla goda tiden

Sitter (som så många gånger förr) och läser gamla inlägg i min lunardagbok.


Den bara hängde där och dingla

Lör 23 okt 2004 17:35

Ska inte gå in på några detaljer men jag var på världens knäppaste "efterfest" eller vad man ska kalla det igår...tur att man hade twinsen som sällskap:) Alltså jag visste att det fanns knäppa människor, men inte att det fanns Så knäppa människor...
Fast jag ska väl vara lycklig (?)...det är ju inte varje dag man får se en kille strippa till introt för Björnes magasin...fast ska jag vara riktigt ärlig så hade jag kunnat leva utan den erfarenheten...
Fast jag kan å andra sidan hantera mardrömmar ganska bra.

Nej nästa gång det vankas efterfest ska jag nog överväga riskerna lite först.





Det roliga är att typ ALLA vet vem denne "stripper" är:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0