Efter detta inlägget ska jag till biblioteket och plugga. Så är det bara.

Det fina vädret håller i sig - och jag är sååå glad för det!:-) Visst, det är lite kallt om nosen, men solen skiner! Har precis laddat ner lite musik (istället för att plugga) så nu har jag en egen dans-show i min lägenhet. Skulle fan tagit 70 spänn i inträde och låtit folk komma och kolla. Jag är åtminstone i takt med mig själv:-P Jag tror att vi har en dancing-gene i familjen faktiskt!

 
Jag vill fortfarande dansa så fort jag hör denna låten!

Borde vi inte ha Rebeccas-lägenhets-fest snart? Någon som känner för att anmäla sig så går det bra att göra det här i bloggen:-P Fredag, lördag....eller nån heeelt annan dag/helg/månad/år?

Kommentarer
Postat av: tuss

jag anmäler mig!

2008-05-13 @ 15:33:57
Postat av: erica

jag anmäler mig.. vet inte om det är lördag jag kan elelr fredag. tror lördag, men ska kolla upp det:)

2008-05-14 @ 15:56:46
Postat av: Erica

Förresten håller jag med om låten!

2008-05-14 @ 15:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0