En helg som heter duga

Jag vet inte om jag någonsin har haft så kul som jag hade igår! (det har jag säkert, men just nu är detta färskast i minnet:-))
Vi var "de gamla vanliga" hemma hos mig och det var så jäkla kul. Alla var helt speedade och på toppenhumör! Jag såg knappt fram emot kvällen (mådde illa och var ganska trött) men så blev det så himla kul. Bahnhof brukar aldrig vara lika roligt som förfesten men det var det denna gången. Utepremiär och bara sommarlåtar som man kan sjunga med i. Jag hade kunnat hålla på hur länge som helst! Dessutom blev i bjudna på champagne och en massa shottar. Idag har jag inte varit ett dugg bakis, how wierd is that?

Nej, tack allesammans för att ni gjorde kvällen super! Vilket gäng!:-)

Och så har man fjärilar i magen också. Och bläckfiskringar i stekpannan (med MASSA olja!) Det är en bra söndag.

image356
Som om det inte vore nog med det så har jag världens finaste katt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0