Innerst inne är jag nog ett matematiskt geni (hoppas)

Om en halvtimme är min sista stund kommen. Eller i alla fall så känns det så. Är nervös som ett litet asplöv på hösten. Kursprovet i Matte C. Fyra timmar. Det är 240 minuter, vilket i sin tur är 14400 sekunder (uppvärmning) Tänk om jag får hjärnsläpp och bara får G och jag har gått kursen i onödan (eftersom jag läser upp den till VG)
Well well. Efter provet kan jag knappast göra mer ändå, så jag antar att jag trots resultatet kommer att känna mig lättad över att det är över.

Wish me luck!

Ikväll blir det mys i Norra hamnen!



Kommentarer
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

jag håller tumamrna för dig!

2008-05-30 @ 13:21:05
URL: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0