London

Jihoo...idag far jag till London och blir borta till söndag! Ska bli väldans härligt.
Nästa vecka väntar 5 prov på att bli gjorda. 2 på tisdag, 1 på onsdag, 1 på torsdag och 1 på fredag. Mindre härligt, men men! Efter det är jag free like a bird och när jag tänker på det så känns proven mindre jobbiga. Har gjort en "plugg-planeing" för att hinna med att plugga till alla prov. Jag kan väl säga som så att jag inte kommer att ha något liv nästa vecka. Men det ska jag försöka släppa i London och bara ha kul!
Malin, nu hoppas jag att du visar oss var man ska hänga:-P

Nu ska jag plugga det sista, packa det sista och städa det sista innan jag börjar min lektion 14.40. Direkt efter den sticker vi!

image363
Bild från sist jag var i London

Kommentarer
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

ha det så trevligt i london=)

2008-05-21 @ 14:33:10
URL: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0