Slappa är grejen

Idag har jag ingenting på schemat.
I love it.

Har köpt en helvetes massa onödig lyxmat på COOP som jag snart ska äta. Har bestämt mig för att mina pengar nog trots allt får gå till mat. Jag gillar inte att äta bara för att bli mätt, mitt matintresse är för stort för det:-)
Snart blir det räkor, gravad lax, ägg, hovmästarsås m.m.
Jag offrar att köpa nya kläder för matens skull:-) Dessutom tycker jag att det har blivit så jäkla tråkigt att handla kläder. Har blivit så kräsen och allt känns "onödigt".
Jag äter hellre upp mina pengar än att ha dem på mig:-)

Gårkvällen var trevlig. Killarna bjöd på grillat och man var mäkta stolt över de små liven för vad de hade lyckats åstadkomma, det var jättegott!:-)
Tänk att det är fredag redan imorgon, det känns som att det var fredag igår. Skönt!

Imorgon ska jag dock jobba på min skolfria dag, men det ska bli kul. Jag kan behöva några hundralappar extra. Dessutom gillar jag att känna mig nyttig!

Nu "plingade" potatisarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0