Typ helg

Har kännt mig lite småkrasslig idag och det håller i sig lite grann trots att jag sov istället för att gå till skolan. Hade tänkt bekämpa det på egen hand med lite medicinmix från skåpet. I alla fall så att jag klarar helgen...så kan jag bli sjuk på måndag istället. Å andra sidan har jag absolut inte tid att vara sjuk nästa vecka. I så fall bara lagom sjuk så att jag kan plugga samtidigt.

Frukosten imorse hos Sofie var jättemysig! Hennes man bakar mycket gott bröd!
Som vanligt pratade vi om både ditten och datten och vädrade livets små bekymmer.

Jag ser mig själv i helgen och jag är frisk, och jag vaknar på måndag - och är frisk! Jag vill verkligen inte bli sjuk. Jag får "korttidsafirmera"

Ikväll blir det mys med strandpromenad!:)

Jag är fortfarande röd som ett hallon...

image343
Jag och Agnes pratar lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0