Vilken uppfinning!

Jag är lite efter. Först igår upptäckte jag fördelarna med bloggkoll
Nu slipper jag sitta och fundera "hm...vilka bloggar är det nu jag brukar läsa, vet att jag glömt nån..."
Jag måste erkänna att jag följer en jäkla massa bloggar. Säkert 20 stycken. Vissa är jag inne på oftare än andra.


Det är alltid trevligare med lite bilder i inläggen. Dessa två är från Valborg.
image354
Strax innan Karolina kom och hämtade mig

image355
Tuss friar till Karolina som mest verkar ta det som ett skämt. How rude!

Kommentarer
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

visst är bloggkoll bra?
förstår inte hur man klarat sig utan det :-D

2008-05-16 @ 12:39:56
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: karolina

Förlåt Tuss! Ska skärpa mig nästa gång! Vem vet, det blir kanske redan ikväll! See ya!

2008-05-17 @ 15:14:45
Postat av: tuss

hmpf.. ingen kommentar. vi hade roligt igår i varje fall ;D hämtar mina saker senare, varit uppe sedan 9.. SLÅ det rebbe.,

2008-05-18 @ 10:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0