Ett tecken för "skaffa inte barn än för i helvete!"...?

Inatt drömde jag att jag fick ett barn. Det gjorde så ont att föda att jag svimmade av och när jag vaknade så var den där, bebisen. En bedårande söt flicka. Jag hade dock inte så god hand om detta lilla knyte i drömmen. När några dagar hade gått sen födseln kom jag på att jag inte hade bytt blöja sen dess och när jag skulle hämta barnet gick jag till garderoben och där hängde hon - i en galge! Jag trädde av henne, skulle byta blöja och sen tror jag att jag vaknade...

Back to work!

Kommentarer
Postat av: Maria

Usch vilken hemsk dröm! Kramiz!

2009-08-04 @ 10:26:33
Postat av: Karolina

Nemen Rebecca! Fast praktiskt ändå, man skulle ju bara kunna hänga in henne i garderoben på bahnof, om man kände att man varlite sugen på att festa! Ne fyy...!

2009-08-04 @ 19:18:41
URL: http://cindylarsen.blogg.se/
Postat av: marianne

Verkar som du får ringa mig när det är dags.Puss

Mamma

2009-08-04 @ 20:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0