Sovarsjukan

Jag sover mer än en nyfödd bebis.
Idag när jag kom hem sov jag en fem timmar och i måndags sov jag sex timmar när jag kom hem.
Jag måste skärpa mig. Men det är så svårt när jag inte har något direkt annat att göra. Så fort jag sätter eller lägger mig ner så börjar ögonlocken svaja och det går inte att hålla sig vaken. Håller jag igång är det inga problem, men det blir lätt att jag sätter mig vid TV:n när jag kommer hem och då är det kört. I och med att vädret är så dåligt så finns det lixom inga andra aktiviteter jag kan komma på att göra. Jag som vill till stranden.
Nu ska jag sova igen.

Imorgon ska vi titta på en lägenhet till Rosanna (men det är hemligt) Hon vet ingenting. Hon är i Danmark med sin påg.
Imorgon ska jag också jobba på Inter System. Jag trivs där. Gubbarna som busvisslar och ska göra sig roliga kan vara lite påfrestande, men det är också kul att man aldrig vet vad de ska säga den här gången.

I helgen hoppas jag på massa fest. Är redan sugen. Ska följa med Karolina på fest nära Ekebo och jag antar att det blir festival efter det:-) Eketräsk, Eketräsk, Eketräsk!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vad sägs om lite fest innan, EGETRÄSK? Ska vi ses där kanske? Posset

2007-07-05 @ 00:35:32
URL: http://mimsmums.blogg.se
Postat av: sara

tack för kommentaren!
eketräsk, precis som förr när man gick på 15 disco ;-D
fika snart! kan baga en kaga by myself ;-)

2007-07-05 @ 15:00:15
URL: http://dajsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0