Solsken på midsommar!

Midsommarafton var helt underbar! Faktiskt den bästa midsommaren hittills skulle jag tro:) Det regnade inte en droppe i Danmark ska ni veta!:) Solsken!
Vi var i Prästö på dagen, shoppade och åt, sedan plockade vi massvis med blommor och klädde pelaren på verandan där vi satt och åt. Vi åt, sjöng, tjoade och tjimmade och vid midnatt gick vi ner till bryggan och badade! Det var helt underbart:) Efter det fortsatte festen och vi dansade till klockan 04.00 på morgonen. Det är drag i den här familjen.
Idag har jag mått som jag förtjänat och jag är öm lite här och var på kroppen. Jag och Karolina kom på den brillianta (och ofta utövade) sysslan att hoppa i buskar. Fy fan vad ont det gjorde. Återigen en väldigt dum idé. Har ett sår på sidan av magen, lite rivmärken och blåmärken på både ben och armar. Jag antar att jag var full.

Ikväll blir det fest på idrottsplatsen i Strövelstorp:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0