Check this out!

Lite smakprov från "boken" jag gav till Karolina igår på hennes födelsedagskalejs.
Det tog en evinnerlig tid att få den klar, men den blir ett kul minne för alla inblandade:-)



image84
         
Karolina är på väg hem till mig på fest 

    image87

Erica sjunger som vanligt


image89     

Jag tycker att vi ska supa                                                         

image94

Alla blir förvånade när Malin kommer till festen

image96
Jocke, Viktor och Staffan

image97

Erica och Malin gömmer sig som vanligt i badkaret

image98
     
             Karolina och Jag träffar Kikki Danielsson


image99

Så här slutar sagan

Kommentarer
Postat av: sara

Sött!

2007-10-13 @ 18:52:34
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0