:C

Alltså ursäkta mig men skulle jag kunna skärpa mig?
Varför hittar jag en massa annat att göra precis hela tiden när jag har hur mycket att läsa som helst? (Komiskt att jag läser om försvarsmekanismerna...) Tror att det handlar om ren förnekelse.
Jag har så mycket att läsa att det blir för mycket att greppa.
Imorgon har jag prov. Tänkte sitta uppe ungefär hela natten och plugga. Ska börja när jag väl inser att jag faktiskt måste och att det dessutom måste ske nu.
I helgen tänkte jag bosätta mig hos mamma och pappa och ta med mig böckerna. På det viset har jag åtminstone sällskap (okej jag har en katt, men responsen är inte 100%) när jag pluggar och behöver inte känna mig ledsam åt att alla andra är ute och roar sig.
Så Mimmi. Svaret på frågan om vad som händer på lördag är: Jag pluggar at parenternas plejs.
Nästa helg ser det dock lite bättre ut. Jag skulle nog kunna gå ut då. Jo, jag tror det. Får se om det blir roligare när man inte har plugg hängandes över sig. (Eller åtminstone inte så mycket plugg)

1 2 3 på det fjärde ska det ske....

Kommentarer
Postat av: sara

önskar dig lycka till på provet!

2007-09-21 @ 10:13:43
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0