Ett ljus i tårtjävorn (eller ett tolftedels ljus?)

Idag har jag och Victor varit tillsammans i en HEL månad! Det ska vi givetvis fira. Jag tror vi ska fira ungefär som om det vore en vanlig dag (fast det här är ingen vanlig dag för det är R & V:s månadsdag, hurra hurra hurra!) Det vill säga med god kvällsmat och en massa kramar. Tänka sig. Mitt näst längsta förhållande. Och som Victor sa igår, för hans del så är det nytt rekord varje dag. Han är så fin, min man.

Snart ska jag städa Barkåkra kyrka. Jag blir jämt så religiös när jag är där. Nynnar alltid "Du är helig du är hel, du är alltid mycket mer, än du nånsin kan förstå..." i mitt huvud. Man kan inte sjunga högt nu när dem har så kallad "vägkyrka".
Fan också.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag brukade alltid rocka loss lite smått, när ingen såg mig.. du vet, lufttrummor och långt hår kommer man långt på! ;) Poss /Pigg

2008-07-23 @ 21:50:13
URL: http://mumsich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0