Ibland känner jag mig så ung. Typ som 21.

Morning morning.
Måste erkänna att jag har lite huvudvärk. Får nog ta en Ipren innan jag ska möta upp mamma i byn.
Det var himla mysigt att picknicka på Vita Reck igår, dock gjorde vi (som alltid) misstaget att gå in på (i detta fallet) Morris. Man har alltid trevligare någonstans där man kan prata och man är samlade. Dessutom grämer jag mig lite över att jag lade pengar på utgången nu när jag inte har några pengar alls i stort sett. Det är tur att jag har en snäll mor och far som försörjer mig för tillfället:-) I augusti kommer jag i alla fall få en rejäl lön! Då ska jag festa och shoppa loss köpa nya gardiner (är jag 79 och ett halv eller?) Jag funderar på att byta till orange och gult tema i vardagsrummet. Tror att det kan bli fint!
Såg också Natacha Peyre på Morris och berömde henne för hennes blogg. Hon var så söt - så liten!:-)
Kom att tänka på hur coolt det hade varit att gå på en sån där "bloggträff". Det är ändå mångas liv man tar del av:-) Men så tänker jag att det känns som om de där träffarna är så förjordat tjejiga. Hade aldrig passat in där:-) Hade förmodligen stört mig så mycket att jag hade tagit tåget hem. Jag tror i smyg att de där träffarna blir lite "tävling". Vad tror ni? Dessutom hade den person som hade varit roligast att se "live" Hanapee inte varit där. Hon är nog inte heller någon "bloggträffstjej". Gud vad tramsigt det kändes plötsligt med "bloggträff" ju mer jag tänker på det. Jag är förmodligen lite instängd av mig. Folk har aldrig varit min grej:-)
Som sagt, det är nyttigt att jag ska sitta i telefonen på Lamaro och prata med just folk dagarna i ända!

Nu har jag tänkt "folk" så många gånger i huvudet att jag börjar tvivla på om det ens är ett ord! Brukar ni råka ut för sånt?

Nope, nu ska jag göra vid mig och bege mig ner mot byn. Och senare ska jag träffa Victor, min karl, min bättre hälft, mitt ligg. Som jag är otroligt kär i.


Kommentarer
Postat av: Linda

SV: Tack för peppningen ;)ska tänka på den här kommentarn som jag fick av dig när jag ska börja ta körkort :)

2008-07-05 @ 15:21:37
URL: http://loserangel.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0