EM-skit


Först bjuder jag på en bild av dagens lunch. Lövskuren kotlett med nypotatis och bearnaisesås. Gott som bara den.

Idag har jag har haft min sista skoldag på Komvux. Fick veta mina två sista betyg, Eng A och Programhantering. MVG. Vad trodde dooo??:-) Efter min Engelska Writing hade läraren skrivit "En helt fantastisk text!" Då blev jag glad. Jag blev också glad åt att min lärare i Programhantering blev imponerad av mina Illustrationer som jag visade i en PowerPoint.

I övrigt har dagen varit en smula manodepressiv (Mimmi vet vad jag talar om) Men det går väl över för att sedan starta igen. Öva öva öva.

Ikväll kommer Mimmi hit och jag ska bjuda på middag. Tänkte vara helt crazy och göra ett egenpåkommet recept som jag aldrig provat. Kommer kanske en bild på hur det blev sen. Givetvis ska vi också titta på fotbollen ikväll! Go Sviden!:-) Jag kanske till och med gör "som man ska" och öppnar en öl. Det är trots allt ganska gott med en kall sådan.

Kommentarer
Postat av: tuss

det var gott med "en" öl.. :) sviiieeeden!

2008-06-10 @ 23:17:53
URL: http://blogg.pontusrosenlof.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0