I am a toffel, yes I am

Helgen har varit himla trevlig! Klunkade vin i min ensamhet i fredags, medan jag väntade på Karolina som kom vid 22.30. Måste säga att jag lyckades ganska bra. Hade Mr D på msn så han fick agera festsällskap lite sådär temporärt.
När karolina kom blev allt himla kul. En stund senare kom Jeanette och saker och ting blev ännu roligare! Ja, vi hade faktiskt himla skoj. Senare anlände Tuss och Victor. För Karolinas skull kunde dem allt ha tagit med en liten hunk, men tydligen så kände dem nog ingen sådan. Kvällen slutade UTAN utgång.

Igår var Jag, Victor och Tuss hemma hos Tuss och åt himmelskt god mat och tittade på fotbollen (och ja, vi drack en del också...) Senare kom Jeanette det lilla livet.
Ja, kvällen slutade med hemgång innan tolv och UTAN utgång. Halledag. Vart är världen på väg?:-)

Nu ska jag snart hem till mor och far och fira deras födelsedagar!
Imorgon är jag ledig. Lunch med Elin och inget annat planerat!:-)

Kommentarer
Postat av: tuss

Det är nog så att vi har börjat bli tofflor, tappat syfte numero uno med att gå ut if u know what i mean. Viktor och Jeanettes fel!.. :P tack för ert sällskap i lördags, vi ses på onsdag!

2008-06-16 @ 16:58:22
URL: http://blogg.pontusrosenlof.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0