Innehållsrik dag

Idag har jag verkligen fått ut mycket utav dagen. Jobbade från 08.00-15.15 Därefter bakade jag en paj till Pappa som fyller år. Efter det städade jag hela lägenheten, handlade och åkte hem till Mamma och Pappa för att lämna pajen. Där åt jag även och klappade Stinagomman. Vid halv åtta kom Victor (som nyss gick) och vi tittade på film och ägnade oss åt övertrött fnitter. Jag har gjort något precis heeela dagen. Det konstiga är att när jag jobbar så blir jag mycket hurtigare. Då kan jag ta tag i städningen när jag kommer hem och få saker och ting gjorda. Är jag ledig en dag så händer inte ett skit. Jag sneglar på dammet och ignorerar det varpå jag somnar i soffan sisådär varannan timme.

Imorgon blir det också en fullspäckad dag. Tidig lunch med mamma, optikern 11.45 och vid halv ett följer jag med familjen Sjöbergh "den yngre" till Liseberg! Jag ääälskar karuseller. Jag blir som ett spralligt litet barn som inte vet vart jag ska fokusera blicken eftersom det finns så mycket att se och välja på. Ska bli jättekul att spendera dagen med brodern och hans familj.
Dessutom visar SMHI strålande sol i Göteborg imorgon!

Nu ska nanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0