Lystmäte

Liseberg igår var jätteroligt!
Vädret var perfekt, köerna korta och tiden vi var där precis lagom!:-)
Men jag väntar fortfarande på att en verkligt skräckinjagande attraktion ska byggas där!:-P

Idag har jag jobbat! Var uppe i ottan och samlade ihop mopparna och begav mig iväg för att städa ute på fältet. Det gick mycket bra. "Här är så fint när du har varit här, det märks sån skillnad!" Då blir man glad i lilla blodpumpen.

På schemat idag står....ett streck. Vet inte riktigt än. Närmast ska jag äta lite Lisebergs-godis, titta på TV och förmodligen somna. Senare är det möjligt att jag beger mig till Synsam för att prova ut ett par nya bågar (!!) Var på synundersökning igår och nu är jag uppe i -4.0 på höger och -4,5 på vänster. Jag är nästan blind. Ska bli otroligt skönt att få nya linser! Men åter till glasögonen. Jo - jag har fått klagomål på att jag använder linserna för ofta (kidding!? jag sover ju för tusan t.o.m med dem ibland) så nu ska jag få nya brillor också att "varva" med. Funderar på att ta några riktigt uppseendeväckande!

Godis, TV, ZzZzZzZz.....

Kommentarer
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

shiet! nu har du sämre syn än mig! själv så jag bli duktigare på linser.. orkar inte pilla med dem haha

2008-06-13 @ 14:40:42
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: Katarina

När du köper linser kan jag tipsa om en hemsida som heter www.prisjakt.nu

Där kan du se vart dina linser säljs till bästa pris. Skickar med en länk till linskategorin:

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=737

Lycka till!

2008-06-15 @ 15:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0