Nämen

Det är lördag, klockan är 10.20 och jag är pigg och mår bra! Ni med god slutledningsförmåga kan räkna ut att jag inte festade igår. Istället hade jag en underbar kväll framför TV:n med god mat - alldeles själv! Åt räkor, värmde musslor med vitlök i ugnen och gjorde vegetarisk pizza. Med andra ord så gick jag förmodligen upp ett par kilo igår på bara någon timme.

I torsdags firade vi Ericas student (och hade jag inte glömt min kamera så hade det nu följt bilder därifrån) Måste säga att det var himla lyckat! Maten var god som attan och alla var glada:-) I Helsingborg var det rörigt om än trevligt!

Närmast på dagens schema står stranden. Hela långa dagen hade jag tänkt, om jag orkar.
Ikväll blir det grillning med orgie-gänget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0