Torsdag fast fredag

Jaha. Solen torkar inte bara gräset till gulgröna nyanser. Den har tydligen även en dålig inverkan på min blogg.
Ska skärpa mig, men inte idag...

Fick nyss tillbaka mitt matteprov. VG med marginal och en MVG-kvalitet! Det blev ett VG i betyget, jag är nöjd. Från början trodde jag att det skulle bli näst intill omöjligt att läsa upp Matte C men jag resonerade som så att "jag kan ju alltid hoppa av..." Attans. Hade jag bara ställt in mig på MVG från början så hade jag bannemej klarat det, men som sagt, jag är nöjd. Nu ska jag ner i stan och köpa strumpbyxor. Köpte ett par på H&M igår och när jag kommer hem upptäcker jag till min förskräckelse (lite 1 kilo mjöl varning) att mina ben var brunare innan jag fick dem på mig. Nu ska jag istället ge Lindex en chans.

Ikväll blir det kort kort. Bara så att ni vet.
Ericas studentfest. Tror att det kommer bli alla tiders!
Hoppas att du får en wonderful student Rerre!:-)

image369
Bjur' på en bild från Rosannas student!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0