Lunch och helgplaner

Snart lunch med Mor och Systeryster.
Fick nyss veta att två personer till har anslutit sig till skaran på lördag. Melodifestival-final i min lägenhet! (allt enligt traditionerna) Vi blir, låt mig se...1,2,3,4,5,6,7 stycken...bara kvinnfolk! Det ska bli skönt att slippa killarna som ska grabba sig på sitt håll. När vi blivit lite "på nyllet" skulle en reunion dock vara trevlig. När man befinner sig i samma omogna tillstånd som dem är 24/7. Nä...nu var jag ondskefull...
Malin: om du läser detta (behöver jag ta det på engelska?) så är du hjärtligt välkommen till mig på lördag - och då blir vi åtta!:-)

Det känns alldeles fantastiskt att det är helg och lov snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0