Skaldjuren har stigit mig åt huvudet

Köpte en skaldjursmix på Coop idag för 24,90 (bra pris!) med bläckfisk, musslor, räkor, kammusslor och krabbkött. Nu kan jag liksom inte låta bli att tänka på att den förpackningen ligger och tinar i min frys och att jag ska äta den till lunch imorgon. Har inte bestämt mig för om jag ska göra en Paella eller en pastasås av det hela. Får se vad jag är sugen på.

Imorgon får jag tillbaka mitt engelskaprov!
Gillar att skolan börjar. Lov är inte bra för mig.

Imorgon ska jag också köra till Hbg och köpa en massa saker så att jag kan sätta igång med arbetsprovet! Känner att jag börjar bli kreativ i kroppen.

image253
Om du tycker att ögonen ser berusade ut så stämmer det.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken underbar blogg du har!
Skitsnygg header! ♥

2008-03-25 @ 11:31:02
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Sara [H E M M A F R U N]

tackar=)

2008-03-25 @ 18:44:40
URL: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0