Nu ska jag däremot göra nytta

Min meningslösa irritation just nu kräver ett blogginlägg.
Det har stått en snubbe i rosa pikétröja och rakad skalle, samt en femkronaglugg mellan tänderna på TV nu i över en timma. Han säger konstant "Är du vaken!?" och "Jag vet inte NÄR det ska ringa, jag vet bara ATT!" Ja, det har han sagt minst 1000 ggr. Programhelvetet har varat i 1,5 timme och först NU kom det där jävla samtalet. Finn fem fel. Ja, det var papegojans näbb som var gul på ena bilden och svart på den andra. Jag hatar alla dessa "VINN 60 000 KR"-program. Man tittar på skiten i en och en halv timme sen kommer Gertrud, 67 in och vinner 500 kronor. På kuppen har man velat ta självmord hundra gånger om, slitit av sitt hår, varit på väg att flå katten, hetsätit, kräkts samt sänkt en sjuttiofemma.

På något sätt är man desutom oförmögen att byta kanal.

Kommentarer
Postat av: Sara

Rebecca! Man tittar inte på sådana tvprogram har du inte lärt dig det :-P

2008-10-02 @ 11:16:50
URL: http://honsomskablifru.blogg.se/
Postat av: Erica

Kul att se att du är tillbaka med dina oundantagliga,<-- NYTT ORD! (istället för utan undantag) härliga inlägg! Detta var kul!!

2008-10-02 @ 19:11:25
URL: http://jarlette.blogg.se/
Postat av: Hobokan

WOW, äntligen ett nytt inlägg från dig här!



Jag hatar också programmen du nämner. Mest en tjej som hela J*VLA tiden ska ha in "en klocka". Räknar ner typ 30-60 sekunder. Självklart antar man att det är den tid man har på sig att ringa in innan det avgörs. Men vad händer istället? Jo, hon babblar på med de klassiska meningarna de har fått och tar in minst fem klockor (sanning, jag har räknat en gång) till! Helt magiskt program, är man inte arg innan så är man det garanterat efter! AAARGH!

2008-10-02 @ 23:12:51
Postat av: Sara

vad är det jag hör?

Nu får du allt förklara dig? Hbg? När var hur? :-D

I want information ;-)



Hoppas allt ä bra med dig

kramar

2008-10-03 @ 19:52:28
URL: http://honsomskablifru.blogg.se/
Postat av: Sara

åh vad kul=)

håller tummarna för er!

ha de fint ikväll!

kramar

2008-10-04 @ 21:54:56
URL: http://honsomskablifru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0