Och så har jag ätit ett halvt kilo naturgodis

...visste ni att kokos har en laxerande effekt? Det hade jag ingen aning om. Nu vet jag.

Det är inte ofta jag är uttråkad, men nu är jag det. Åtminstone lite.
Gick upp vid åtta eftersom min dator skulle bli hämtad och transporterad till verkstaden. Den har pajat. (Sitter på Victors bärbara nu) Så nu får vi hoppas att all info som fanns på hårddisken kan överföras till Vickes stationära som vi hädanefter ska använda!
Ikväll är det fest och då min dator inte längre är med oss så blir det ett pussel att lösa musiken, men jag letar för fullt på spotify och sparar allt jag kommer över. Bland annat Mora Träsk:-)
Har precis upptäckt Eldkvarn och lyssnar på låten "Min systers karneval" om och om igen.

Nu ska jag snart bege mig till stan för att hitta en fin hårfärg att bära ikväll (samt några veckor framöver)

Det känns verkligen skumt att inte ha något att göra. Tänkte att jag nu när jag är ledig tills på måndag skulle pyssla lite med skolgrejsrester, men nu går inte ens det. Jag saknar min dator.

Och Agnes bara sover...

11.35

Varför är jag bara trött då jag vet att jag har tusen grejer att göra. Nu bara sitter jag här med ögonen uppspärrade till ingen nytta.

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Jag tar med mig skivor!! Vi ska ju göra gissa-låten-leken!!

2009-02-27 @ 11:47:57
URL: http://nosis.blogg.se/
Postat av: Erica

Hej Rebushka!:D Hoppas allt är bra!! Ville mest bara höra hur det går med min hedder?:) Kraaam på dig!!

2009-03-06 @ 01:38:10
URL: http://jarlette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0