Latest news

För alla som inte vet vad som hänt de senaste dygnen kommer här en brief:

Victor blev natten till söndag inlagd på sjukhus och tros lida av Reiters syndrom (gör ett google-sök)
Som det ser ut nu blir han kvar där i alla fall ett par nätter till, tills man vet säkert vad det är och hur det har uppkommit.
Han mår hyfsat bra om man bortser diverse vit-som-ett-spöke-i-ansiktet-attacker. Sjukhus är inte Victors grej, med alla nålstick som medföljer (han har fått över 10 stick hittills). Smärtstillande tabletter lindrar ontheten i alla fall!

Igår på väg till sjukhuset var jag med i en liten bilolycka (inget besök från mig för Victors del igår alltså, stackarn')
Endast filen i min körriktning var öppen så jag stannar vid kanten bakom en annan bil för att släppa fram mötande trafik. Bilden bakom mig uppfattade inte att jag bromsade/stod still, varpå han körde rätt in i min bak. Jag blev oskadd (frånsett lite bestående huvudvärk och en stund i chock) men tyvärr inte bilen som kan tvingas skrotas (!) då skadorna kan bli så dyra att reparera att det inte är lönt. Och bilstackaren var bara lite mer än ett år gammal.

Doktorns ordination var för min del att inte titta för mycket på TV och inte heller sitta för mycket vid datorn(...) och i övrigt inte flänga för mycket, för mitt lilla huvuds skull (lika bra att ta det säkra före det osäkra)

Ikväll kommer Mimmi hit och tittar på Eurovison-semin med mig, ska bli trevligt! Ska google-söka lite och se om jag kan få lite receptinspiration!



Kommentarer
Postat av: erica

Stackare!! Både dej och Victor!! Skönt iaf att de har kommit fram till vad det är med honom så de kan börja göra något åt det! Hoppas han blir bättre snart!

Så jävla typisk att du ska råka ut för en bilolycka just nu!! Men han/hon får väl ändå stå för alla skadorna hoppas jag?

Hoppas allt ordnar upp sig Rebecca! Ta hand om varandra:) KRAAM!

2009-05-13 @ 01:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0