Natti

Det känns tomt att lägga sig ensam. Tredje natten utan Victor blir det nu.
Vi har knappt varit ifrån varandra över huvud taget de senaste 8 (?) månaderna. Ska bli skönt när allt blir som vanligt igen. Jag känner att jag verkligen uppskattar vårt fina vardagsliv tillsammans!

Nu bara hoppas jag att det inte kommer ta  "...upp till ett år att bli frisk" för honom, efter att ha läst mer om sjukdomen. Tycker så synd om honom:-(

Ikväll har som sagt Mimmi varit här och det var väldans väldans! Var (och är fortfarande) så förbaskat trött bara. Ska bli skönt att sova.
Gjorde för övrigt en riktigt god fiskgratäng som dessutom var busenkel att laga. Något att laga när man ska bjuda många!

Imorgon bär det av till sjukhuset i Malmö för att träffa en doktorand som vi ska göra en affisch till.

Nu ska jag nanna och se fram emot att jag imorgon kväll får träffa min älskling igen.
Och så hoppas jag att huvudvärken är gone imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0