Mitt tillstånd i lite opersonliga punkter

Du är i vecka 31.
Du har gått 30 fulla veckor och 2 fulla dagar (v30+2).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden)
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Fre 18 feb 2011
Du har 67 dagar kvar till beräknad förlossning.

Orkar inte riktigt skriva något så jag lägger in denna lilla översikt över graviditeten från familjeliv.se
"Bara" 10 veckor kvar nu. Får nästan panik när jag tänker på det. Livet kommer bli så annorlunda. Veckorna går så förbannat fort också. Det är helg hela tiden tycker jag. Börjar bli nervös för att föda, det har jag inte varit innan. Det har lixom känts så avlägset. Nu känns det som att det är snart.
Ska sova nu (har sagt det i en timme) för imorgon ska jag skriva rapporten till mitt slutprojekt i fotokursen. Den ska vara inne på onsdag så det är ju verkligen i sista minuten. Men som vanligt har jag redan strukturerat upp texten, i huvudet, och då brukar det gå hyfsat fort när man väl kommer igång.

Kommentarer
Postat av: ankapillan

Det klarar du galant, det är ju det naturligaste i världen och du är en stark kvinna! Kramar

2010-12-17 @ 07:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0