Mardrömmar

Har nog inte drömt en enda positiv dröm om graviditeten sen jag blev gravid. I natt drömde jag att jag fick ett hemskt psykopatiskt adhd-barn som svor, slogs och räckte finger åt alla. Han var dessutom ruskigt stark så det gick inte att få någon kontroll över honom.
Lite senare inatt drömde jag att hela magen sjönk ihop och jag kunde känna hur bebisen låg livlös längst ner i magen. Det var så fruktansvärt och det kändes så verkligt att vi hade förlorat vår älskade pojke. Jag kunde inte sluta gråta. Men så började han röra lite på sig, fast vi fick veta att han skulle vara gravt handikappad vid födseln och att det var därför han nästan hade slutat röra på sig. Usch, det var så hemskt! Jag fick en tid för kejsarsnitt i vecka 38 för att han skulle komma ut utan att få fler skador än han redan hade. Jag bara hoppades att läkarna skulle ha fel och att han inte skulle vara så missbildad som de trodde. Fy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0