Sömnlöst

Har aldrig varit med om maken till halsbränna. Det går INTE att sova. Har druckit ett glas samarin, tuggat en Rennie och en Graviscon. Ingenting hjälper. Det hjälper inte heller att Victor var ute på en liten grabbkväll igår (idag?). Det betyder nämligen att han luktar illa, snarkar och har sig. Han ligger jättenära och ska tvunget andas/snarka åt mitt håll och det går inte att få honom att flytta sig. Totalt orubblig är han. Det har funnits stunder då jag älskat honom mer än just nu.

Dessutom ilar det ganska friskt i mitt underliv och han bökar rundor rätt bra i magen. Nu har han fått hicka också.
Jag som ska upp tidigt och ta prover på vårdcentralen. Har i alla fall flyttat ut kudden i soffan nu så jag ska ge det hela en ny chans där. Utan en snarkande karl. Och utan en katt som tar upp mer plats i sängen än en katt borde kunna göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0