Fullt ös medvetslös?

Har en paus i pluggeriet (som för övrigt går väldigt bra!) Tänk att Historia är ju riktigt intressant. Det tyckte jag inte på gymnasiet. Åldern som säger sitt.
Har hälsat på Rosanna idag och Agnes nya kusin Stina! Världens sötaste lilla hårboll! En vit snöboll som lunkar omkring och nosar på allt:)  De ska snart träffas har vi bestämt.

Igår var jag ute med Mimmi, vilket var roligt. Men det är ju sören att den där gamla partyenergin tycks vara borta med vinden när det gäller mig. Vet inte vad som har hänt! Nej. Detta håller inte. Kommer inte partyhumöret tillbaka så finns det bara en sak at göra. Återuppta medlemskapet på Match.com i jakten på en helgsysselsättning.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

*ack ack* Jag är redan medlem! Betyder det att jag OCKSÅ har tappt festhumöret, eller har vi bara gått och blivit allmänt mogna(re)? ;)

2007-09-16 @ 21:27:09
URL: http://mimsmums.blogg.se
Postat av: Sara

Tack=)
ja duntofflor är grymma!

2007-09-17 @ 13:33:53
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0