Watta?

Jag är trött. Som in i baljan. Busade till det igår och drack en flaska vin, en synd som man får sona idag. Till min stora glädje var svenskan inställd och jag kunde återgå till mitt hem och samla krafter till 09.15 då företagsekonomin ska trollbinda mig.
Imorgon ska jag åka till Köpenhamn! Det ska bli väldigt roligt. Shoppa, shoppa, shoppa. Ska tillåta mig att vara riktigt förbannat tjejig. Och ikväll...inte att förglömma, så ryker lite av håret. Om det bara blir en centimeter eller om jag klipper lesbianfrisyr återstår att se.

Min lägenhet ser ut som ett riktigt pundarhem just nu. Allt i skåpen står på min diskbänk i form av, ja just det - disk! Och har så gjort i ett par veckor... Jag har inte kännt att jag har haft tid att ägna mig åt hushållet, men ikväll blir det andra bullar (kanelbullar?) Trasan, hinken och den lilla dammsugaren åker fram!

Nu ska jag köra till Coop och köpa frukost. Franskbrödfrallor och en mjölk alternativt nyponsoppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0