Finally!

Vad tråkigt det har varit att inte kunna skriva i bloggen på ett tag. Har nästan fått lite abstinens:)

Helgen som gått var mycket lyckad!
Staffans fest var trevlig (och maten var god!:) Jag och Karolina hade lite problem att ta oss an vårt vin, men det gick till slut. Det gick så bra att jag t.o.m avböjde erbjudandet om en drink av Victor på Nick's (!!!) Istället övertog Mimmi ansvaret som drinkdrickare.

Kvällen flöt på, men vi blev något chockade när Bahnhof stängde redan klockan 02.10! Då hade klockan hux flux blivit 03.10. Det var bara att bege sig hemmåt.




NÄÄÄ....jag hade skrivit ett jättelångt inlägg och DETTA är det enda som sparas. Får fortsätta nån annan gång. Jag har plugg att ta itu med.

Inte kom jag upp i tid idag efter att ha spenderat två timmar i telefon i natt:-) Det får man sota för idag minsann.

Men NU...ska jag ta tag i mig själv.

Och just det HEJ (Pon)Tuss:-)

image257
Och så en bild på "fylle-katten" som just steriliserats...
Hon var väldigt underhållande igår kväll. "Full like a kastrull"
Just nu försöker hon frenetiskt slicka sin päls, men tungan når inte längre än insidan av tratten (som hon för övrigt ska ha på sig i 2 veckor...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0