Halledag

Halledag är mitt favoritord...

Om en vecka börjar jag i skolan. Den 2:e september för att vara exakt.
Igår kollade jag upp vilka kurser jag ska läsa i början.

Grafisk Design 1 (15 hp)
Består av flera "småkurser" eller delmoment:


- Kreativa metoder (2 hp)
- Typografi (4 hp)

- Produktdesign (2 hp)

- Modell- och verkstadsteknik (2 hp)

- Introduktion till digitala verktyg (2 hp)

- Portfolio (3 hp)

Teckning och visuell gestaltning (7,5 hp)
(Rita, skissa, måla!)

Visuell kommunikation
(7,5 hp)
Vet inte riktigt, men den verkar mest vara teoretisk och inrikta sig mer på analys.

Jag tycker att det verkar kul så in i bängen!


Och det gick bra för Victor idag också på sin första skoldag. Eller ja, den är inte slut än! Det var precis som flickvännen sa. "Där kommer gå helt normalt och vanligt folk som är ungefär som du. Förmodligen är folk ganska unga där också"

Jag däremot - jag skulle kunna oroa mig! Själv tyckte jag att folket på "estet" i skolan såg lite läskiga ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0