Uppdatering

Jag skulle egentligen plugga på biblioteket till klockan 17.30 men jag var så effektiv att jag unnar mig lite fritid (för det gör jag ju aaaaldrig)
Närmast på schemat står Pakethämtning och lite varuinhandling. En gräddfil, en gurka och en tomat. Resten till maträtten jag ska laga ikväll hade jag hemma! Ytterst praktiskt.
Det är bannemej inte ofta jag stannar hemma en fredagskväll, men ibland kan det vara värt att göra ett undantag. Dessutom kommer jag vara pigg som en mört imorgon, vilket betyder effektiv pluggtid.

När jag kom hem hade Agnes vält min nyinköpta växt i köket. Både växten och krukan gick sönder. Men jag har inte slagit henne. Än.

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha! banka skiten ur henne!;)

2008-02-23 @ 14:00:21
URL: http://jarlette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0