Kompensation

image214

Jag lägger upp så få bilder att jag härmed bjuder på en riktigt ful bild från Nyår som kompensation.


För övrigt så håller jag just nu på att laga raggmunkar. Kände verkligen att jag ville skriva det här. Raggmunkar känns så husmoraktigt, det gillar jag. Till det ska jag ha lingonsylt och bacon.

I natt drömde jag att Rosanna hade börjat ta amfetamin i smyg. Det var verkligen jättehemskt. Hon brydde sig inte ens när familjen avslöjade det. Hon tyckte inte att det var nån big deal. Ungjävel. (Tyckte jag i drömmen alltså)

Nu är raggisarna klara!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad är det för ful liten jävel i bakgrunden? Den där borde verkligen inte få komma ut bland människor! Hoppas att allt är bra där hemma!

2008-01-24 @ 01:04:56
URL: http://achelois.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0