Man blir mätt av mat

Sitter här och äter en burk konserverade kantareller. Ska bli spännande att se om huvudet svullnar upp!

Mina mat-måsten för tillfället är:

Svamp på burk
Mjölk
Tomat
Kallrökt skinka
Vitmögelost
- Le Rustique

Ja, det är typ det jag äter. Inte konstigt att byxorna börjar bli pösiga:-S
Dem säger att det är bra med varierad kost.

Nu har jag storhandlat så att det i alla fall finns mat hemma. 400 spänn på Willys! Det får man mycket mat för.

Förresten så drömde jag så väldigt konstigt inatt. Dels om att jag åt konserverad persika (vilket jag för övrigt också inhandlade idag på Willys) men det konstigaste var ändå att jag gick runt med bar överkropp. "Jag hann inte ta på mig" var mitt försvar. Skumt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du inte får utslag. Kram

2008-01-06 @ 18:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0