Onsdag i sommarens tecken

Har just ätit på Telegrafens uteservering med Erica, Karolina och Jeanette (Rosanna kom också en sväng). Mycket trevligt om än lite vitlökigt och kyligt. Erica fick till lite fina citat.

Hon berättade att hon förra sommaren inte hade duschat på 4 dagar och Rosanna undrade "Blir det inte lite äckligt?" och pekar mot de nedre regionerna. "Jag torkar ju mig när jag har kissat, det räcker väl?"
Sen spårade hela skiten ur och vi började få ihop det till att hon ju hade staffan till att "göra rent". Ganska groteskt faktiskt.

Imorgon ska jag och Rosanna (och en hel massa andra som vi känner bland annat brödrar med familjer) till Sofiero och lyssna på Winnerbäck. Bag-in-boxen får följa med!

Nu kom min kära pojkvän så nu ska jag krama honom.

På återseende (nån gång i framtiden...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0