Working woman, med bloggpaus

Nu sitter jag på kontoret och är nervös. Jag tar telefonen. När som helst kan det ringa någon och jag råkar vara otrevlig, börja sjunga eller lägga på luren i ren handlingsförlamning orsakad av chock. Jag har ogillat att prata med främlingar i telefon sen jag var...hm...så länge jag kan minnas helt enkelt. Det här är mycket bra träning för mig:-)

För övrigt vill jag återigen ursäkta att jag har blivit en dålig bloggare. I ärlighetens namn är det Victors fel. Eller mitt eget...som hellre är med honom än sitter vid datorn. Som sagt...man bytar ett beroende mot ett annat...
Igår fick han den ultimata kärleksförklaringen av mig (enligt mig själv) att jag hellre hade dödat Agnes om jag hade varit tvungen att välja mellan henne och honom.

Igår grillade vi (Jag, Victor, Rosen, Johankim och Karolajna) på Rosens och hennes mans gård. Mycket gott och mycket trevligt. Maria och David tittade förbi med en påse chips och jag bröt mitt löfte om att inte äta på en vecka.

Jo, det är sant. Jag har fått kärleksfläsk. I alla fall så smått...

Halledag, nu ringde det och jag klarade det.

Förresten så gick jag upp klockan 5 idag för att städa på Peab och jag ska förmodligen vara här till fyra och ta telefonen. Halledag (igen).

Kommentarer
Postat av: sara [H E M M A F R U N]

vad duktig du är!

2008-07-03 @ 16:16:39
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: Linda

SV: Håller med dig där. tackar för dom vänliga orden :)



Haft en bra dag?

2008-07-04 @ 16:57:45
URL: http://loserangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0