För en vecka sedan var det midsommarafton

Jag avskyr för tillfället att blogga. Det är så jäkla tråkigt. Det är ännu tråkigare att sitta på kontoret och vänta på lunch (får ju äta här nu när jag tagit med mig Tacos och allt!) Det verkar vara brist på arbetsuppg. för tillfället, men det är för att jag är så in i hundans snabb på att månadsfakturera!

Ikväll blir det lite party party (förhoppningsvis?) med start hemma hos brodern där Fredric ska ha 16-årstillställning. Det ska bli väldans skönt med helg! Äntligen är alla andra lediga och jag slipper gå runt i lägenheten och leta efter damm. Visserligen har jag jobbat lite. Jag kommer förhoppningsvis kunna betala nån liten räkning den 15:e samt leva på det som blir över! Man blir faktiskt mer kreativ när man är fattig. Hade jag haft pengar denna månaden hade min lägenhet förmodligen inte blivit storstädad - bara en sån sak! Istället hade jag kanske gått i affärer och tittat på kläder (för jag köper sällan några nuförtiden, har blivit en kräsen jäkel)

11.47...dvs. om jag sätter in tacosskalen i ugnen nu så borde de vara kanon till 12.00 då Rosanna går på lunch.

Kommentarer
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

tacos till lunch?

2008-06-29 @ 19:15:08
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

Ahh ska också iväg och äta middag ikväll. Du får hälsa Anna med familj så gott :-D



Det är sant.. tacos är ju grymt gott så de borde man kunna äta alltid :-D och har jag ätit det kvällen innan och har rester kvar så har jag inga problem att äta det till frukost :-D

2008-06-30 @ 12:54:57
URL: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0