Veckostart

Jag och Erica hade jättemysigt igår. Vi kollade på Förtrollad och JUNO. Båda var jättebra! Rekommenderas. Hyrde "Them" också som tydligen ska vara läskig som fan. Hoppas att Victor vill se den med mig innan onsdag då alla tre filmer ska lämnas tillbaka. Jag älskar att bli skrämd, samtidigt som det är det värsta jag vet. Man är lite konstig där...
Kollade på straffläggningen i fotbollen också igår. Jag hejade på Spanien!:-)

Idag har jag sovit till halv elva. Det var skönt kan jag meddela. Vaknade av att Agnes gjorde kemisk peeling med sin sträva tunga i mitt ansikte. Hon är för go.

Idag ska jag förhoppningsvis tvätta om det finns en ledig tid, samt göra tonfisksallad, samt äta den. Hade behövt köpa lite nya kläder, men jag har inga pengar så det får bli ett senare projekt. Slängde en massa urtvättade och äckliga basplagg. Vita och svarta linnen och sånt så det behöver fyllas på. Dessutom behöver jag lite mer färgglada kläder! Ikväll ska jag träffa V! Fattar inte hur man kan sakna en person så mycket, jag har blivit knäpp. Vet inte riktigt vad jag tycker om det, men det verkar inte gå att göra något åt skiten.

Tonfisksallad it is.

Pallar inte lägga upp bilder. Skittråkigt för er, det måste jag medge.

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Jag ska renas min garderob i veckan, då får du komma över och kolla. Ta vad du vill!

2008-06-23 @ 15:52:51
URL: http://nosis.blogg.se/
Postat av: tuss

man måste älska spaniens målvakt, casillas.. underbar!!

2008-06-23 @ 16:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0