Kreativ och social dag

Håller på att rita lite smått inför arbetsprovet till Malmö. Ritar allt jag kan komma på och har jag tur så kommer mina små bilder komma till användning. I övrigt så är det alltid bra att öva upp sig i Illustrator. Är faktiskt inte så insatt i det programmet egentligen, men för varje grej man gör så lär man sig nån ny funktion.

Idag har jag träffat Elin. Alltid lika kul att se henne! Och nu ska jag iväg och träffa Rosanna och Jocke. Det var meningen att jag skulle träffat Mimmi en snabbis också, men vi hade krockar i våra scheman. Inte likt mig att vara så social. Jag brukar hålla tillgodo med katten (som för övrigt har slutat att löpa)

Har hunnit med att rita två godisbitar av alla i sortimentet än sålänge. Övar på de lätta för att sedan ge mig på dumle, geisha och andra med papper på:-P


Napp med tillhörande svampar
image238

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Love your new header girrl.. Du kommer äga Malmö!! :) Puss & Piss //Pigg

2008-03-05 @ 01:28:36
URL: http://mumich.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0