Längtar!

Längtar skitmycket nu till den 12:e april. Då åker jag och Victor till Egypten! Ska bli så jäkla skönt att bada, snorkla och kanske dyka (om det inte är för dyrt). I övrigt befarar jag ett skitigt land med störiga försäljare och kanske ingen höjdarmat. Tror resan blir bättre om man är beredd på att försäljarna kan vara riktigt jobbiga. När vi var i Marocko hade jag ingen aning om hur jobbiga dem kunde vara och det förstörde resan lite. Nu ska jag stålsätta mig. Har övat in att se arg ut framför spegeln samtidigt som jag skriker med basröst "GO TO HELL!" så det ska nog inte vara några problem.

Kommentarer
Postat av: Erica

Nej vad kul! Det hade jag ingen aning om! Hoppas ni får det roligt!:D Hälsa victor.

2009-04-03 @ 05:24:36
URL: http://jarlette.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad roligt att ni ska åka till Egypten!

Hoppas ni får det toppen och att försäljarna inte ser just er! Go sol o värme o love! Kram från Usa.

2009-04-03 @ 06:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0