Långhelg

Det blir långhelg för Box denna helg. Ledig idag, lördag och söndag. Givetvis har jag plugg, men inget som jag måste göra exakt just precis just nu...

Har spenderat den senaste halvtimmen med att berätta för Agnes hur underbar hon är. Vi har ett fint förhållande, Agnes och jag. Jag börjar lite lätt med att berätta (eller okej, skrika med hög gäll röst) hur underbar hon är för att övergå i någon slags lek där jag ser hur hårt jag kan krama det lilla livet utan att hon kvävs. Det hela slutar med lite rivsår (för min del) för att sedan upprepas om ungefär en halvtimme igen. Såhär ser mitt liv ofta ut de dagar då jag är ledig från skolan.

Fast idag ska det bli lite annorlunda. Jag ska strax ner till stan för diverse ärenden (jag älskar att göra ärenden. När jag var liten var det mest därför jag ville bli vuxen) sedan ska jag ta med brorsbarnet till en tygaffär i Vallåkra. Ikväll hoppas jag på lite vin med söstra!

Ärendetajm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0